Renungan

"Sesuatu Yang Telah Ditakdirkan Untukku, Pasti Akan Aku Dapat Meskipun Aku Lari Darinya........ Dan Sesuatu Yang Ditakdirkan Bukan Untukku, Pasti Aku Tidak Akan Dapat Walau Aku Bersusah Payah Untuk Mendapatkannya....... "

My Beloved Followers

Si Budak Mucuk

Assalamualaikum wbt..

Diam tak diam dah nak masuk Tahun 2012.. Cepat betul masa berlalu.. Alhamdulillah, aku bersyukur sangat kerana masih diberi peluang untuk aku bernafas di muka bumi ni.. Terima kasih Ya Allah..

Lama kot aku tak menconteng kat blog aku ni.. time cuti sekolah ni la baru aku dapat nak bernafas sikit.. even cuti sekolah tapi ade je program aku kena attend.. latest ni masuk koir..huhu.. suara macam katak ni pun boleh masuk koir.. aduyai.. dah pihak Jabatan pilih REDAH JE!! ^_^

Pagi tadi mula la tugas aku macam biasa.. al maklumlah cuti sekolah, so tak keje.. rileks la sikit kan.. tapi even tak keje time cuti sekolah ni, aku tetap bangun awal macam aku nak p keje selalu.. Ok, lepas je solat aku terus on komputer.. check email je pastu terus shut down komputer.. boring kot on9 lelame.. tak tau nak buat ape..

Hari ni cam biase aku tolong ibu tercinta masak untuk makan tengah hari.. lauk biase je arini.. lepas siap masak aku terus bersiap2 p Taska.. p ngan SI BUDAK MUCUK la ngan sape lagi.. aku p Taska ni pun sebab nak submit form SI BUDAK MUCUK aka ANGRY BIRD.. tahun depan dia dah nak sekolah dah.. cam tak caye je SI BUDAK MUCUK tu dah nak sekolah... kejap je dah besar anak mama ni (ni panggilan manje dia kt aku  mama = mokde)..hihi

Camne la gaknye SI BUDAK MUCUK tu sekolah tahun depan ek.. Hopefully dia tak nangis.. Tadi bawak dia p Taska dia diam je, sopan je.. kalau tak mulut riuh macam burung kakak tua.. ni bila dia jumpa Cikgu Mimi ngan Umie terus senyap.. memula je kot dia macam tu.. lame2 nanti ligat la tu.. SI BUDAK MUCUK ni mule2 dengan orang yang dia tak kenal dia malu2 kucing tapi bile dah lame2 amik kaw huh!! penat nak melayan mulut dia tu.. ^_^

SI BUDAK MUCUK aka ANGRY BIRD

0 Keping Surat Layang: