Renungan

"Sesuatu Yang Telah Ditakdirkan Untukku, Pasti Akan Aku Dapat Meskipun Aku Lari Darinya........ Dan Sesuatu Yang Ditakdirkan Bukan Untukku, Pasti Aku Tidak Akan Dapat Walau Aku Bersusah Payah Untuk Mendapatkannya....... "

My Beloved Followers

Anak-anak Kesayangan

Assalamualaikum wbt

Mood : Happy
Akhirnye dpt gak aku amik pic anak-anak murid kesayangan aku.....
Selalunye asyik x sempat je nk amik pic diorg....
Tp arini, lps diorg siap bt homework aku trs amik pic diorg...
Mcm2 gaye....
X sangke lak aku anak murid aku yg nmpk pendiam tp bila srh posing, bkn men lg...huhu
Kalah cikgu dia.....hehe

Sayang sgt kt diorg.... Semua comel2....


Safra

Safra & Aween


Haziq, Luqman, Umar, Haris, Muqhriez & Aiman



Mia & Aiman Naimah


Faiz, Muqhriez, Afiq, Aidil Iman, Mahathir & Saarin


Mogana, Balqis, Puteri & Azzarina


Aween & Insyirah


❤¸.•*""*•.¸❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤❤¸.•*""*•.¸❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.


                                                  Love kids so much!!

❤¸.•*""*•.¸❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤❤¸.•*""*•.¸❤❤¸.•*"*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.

2 Keping Surat Layang:

Marquis Faizal said...

Tabika Kemas eh ?
chomey2 ler hee =p

Nad1ah said...

aah... kn, comel2 belaka.. geram tgk..