Renungan

"Sesuatu Yang Telah Ditakdirkan Untukku, Pasti Akan Aku Dapat Meskipun Aku Lari Darinya........ Dan Sesuatu Yang Ditakdirkan Bukan Untukku, Pasti Aku Tidak Akan Dapat Walau Aku Bersusah Payah Untuk Mendapatkannya....... "

My Beloved Followers

♡ My Gula Hati ♡

Nur Alisya Damia
Alhamdulillah..... 
Aku bersyukur sebab ALLAH kurniakan aku 2 orang anak buah yang sangat comel.... 
Anak buah yang first, Nur Alisya Damia.. Anak kepada Along aku (Kakak aku yang sulung).. Kitorang panggil Alisya.. 
Lahir pada 20 Jan 2009... Alisya ni kuat bercakap & seorang yang sangat hyper...
Ade je benda yang dia nak cakap... Kadang-kadang letih gak melayan, tapi disebabkan aku suka budak-budak jadi seronok plak melayan dia bercakap... Comel tengok mulut & muka dia bila mengomel..........
Alisya ni peramah... Dengan sape-sape je dia boleh masuk... 

Nur Farhana Insyiera

Ni plak, anak buah aku yang second.... Kitorang panggil Yaya...
Lahir pada 2 Dec 2009... Anak kepada Angah aku (Abang aku yang second).....
Yaya ni pemalu orangnya... Tapi bila dah kenal lama dengan orang baru la dia boleh masuk... 
Geram tengok pipi Yaya ni.. Kalau jumpa dia x sah kalau aku x cubit-cubit pipi dia yang gembol-gembol tu...hehe.......


Kat bawah ni banyak lagi pic Alisya & Yaya yang comel-comel.... 


























Happy giler tengok teletah si kecik ni......
Sayanggggggg sangat dengan anak-anak buah aku ni....
Kalau rasa stress, tengok je gelagat diorang terus hilang stress...
Boleh cair hati ni bila tengok gelak ketawa diorang.................

Cepat betul masa berlalu... Pejam celik pejam celik si kecik ni semua dah besar, dah pandai berjalan... Rasa macam baru semalam diorang lahir....

Love Alisya & Yaya Forever & Always...........

11 Keping Surat Layang:

Unknown said...

best tgk ank buah besar depan mata~

Hanani Radzi said...

mok de ble nak ada anak sndr??? hehehe.. soklan cepu mas

Nad1ah said...

aini : btl... happy giler tgk ank2 buah mbesar dpn mata kte.. kejap je diorang dh besar...

Nad1ah said...

nani : anak sndr??huhu... x tau lg la mama nani bl.... doakan la kte cpt2 dpt jodoh...hehe...

Hanani Radzi said...

nani doakan nadiah cepat2 b'temu jodoh... umo dh 25 dh... hehehehe

Nad1ah said...

amin ya rabbal al amin.. 25 mude lg la...haha

suffer8zine said...

cumil :)

hanif junaidi said...

love to read ur blog... banyak ilu yg manfaat ;) seems u pon x sabar n kawin ekk... hehe

hanif junaidi said...

love to read your blogs.. banyak ilmu dpt blaja ;) keep it up ;) u x saba2 nk kawin ek? xpe jgn risau.. perempuan baik utk laki yg baik.. :)

Nad1ah said...

suffer8zine > bdk kecik mmg semuanye comel2 :)

Nad1ah said...

hanif junaidi > thanks... uits, bkn x sbr nk kawin k..hehe... risau ckit je sbb umur mkin meningkat...huhu