Renungan

"Sesuatu Yang Telah Ditakdirkan Untukku, Pasti Akan Aku Dapat Meskipun Aku Lari Darinya........ Dan Sesuatu Yang Ditakdirkan Bukan Untukku, Pasti Aku Tidak Akan Dapat Walau Aku Bersusah Payah Untuk Mendapatkannya....... "

My Beloved Followers

Metafizik Oh Metafizik





Oh tidak!! Aku dah addict dengan Metafizik ni….huhu
Semua ni gara-gara seorang hamba ALLAH yang dah memperkenalkan aku dengan Metafizik ni…
Tapi syok gak bila kita kira tarikh lahir ni…
Apa yang boleh cakap apa yang kita buat ni untuk suka-suka je k…
Jangan take serius sangat & jangan percaya bulat-bulat….
Apa yang terjadi dalam hidup kita semua ALLAH dah aturkan…
So,kepada u’olls yang tak nak pening-pening pale camne nak kira tarikh lahir u’olls tu…
Apa kata u’olls klik kat link ni metafizik & masuk kn je tarikh lahir u'olls...

5 Keping Surat Layang:

Unknown said...

buatkan utk ak nadia...hehe
malas nk kira

Nad1ah said...

aini,klik kt link metafizik nnt ko msk kn je tarikh lahir... dh trs dpt jwpn...

Unknown said...

da buat dah, banyak gak kena ngn diri... plg kena skli yg banyak mulut n mulut lps 2...hehehe

Nad1ah said...

hehe.. aku pon sme gak..
rs byk yg tkne ngn btg hdg sndr..huwaaaaa

metafizik online said...

thanks sebab sudi menggunakan khidmat metafizik.me.pn yang saya sediakan. :)
saya tengah develope sistem match untuk pasangan melalui tarikh lahir pulak sekarang ni.